Te așteptăm la cursul Manager de Proiect PMP!

Costurile de formare sunt acoperite de catre organizator. Acest program de formare ca mananger de proiect:

  • vă va oferi o imagine practică asupra conceptului de management de proiect la nivel naţional și internațional;
  • vă va oferi ocazia să vă dezvoltați aptitudinile analitice și decizionale, în vederea conducerii eficiente a proiectelor;
  • vă va ajuta să vă îmbunătățiți modalitățile practice de lucru în echipă.

Cursul este unul practic prin excelență, participanții având posibilitatea de a aplica imediat noțiunile teoretice în exerciții și aplicații practice, în scopul asimilării informațiilor obținute și identificării celor mai bune soluții pentru rezolvarea problemelor cu care se vor confrunta în acest domeniu de activitate.

Certificarea PMP (Project Management Professional) validează expertiza şi competenţele managerilor de proiect din întreaga lume, garantând gestionarea cu succes a proiectelor de orice tip, derulate în cadrul companiilor, şi accesul la elita managerilor de proiect.

Competenţe dobândite: 

Prin participarea la acest curs, managerii şi antreprenorii, vor avea posibilitatea să se specializeze în management profesional de proiect în context PMI, dobândind cunoştintele şi competenţele necesare în acest sens. De asemenea, după finalizarea cursului, participanţii vor avea cunoştinţele necesare pentru a susţine examenul PMI.

Perioada de derulare:  9 – 11 noiembrie 2018, 16 – 17 noiembrie 2018

Număr de ore: 45 ore

Loc de desfăşurare: Hotel Majestic, Iasi, Romania

Tip de certificat obţinut: emis de S.C. Pro Management S.R.L.

Formatori: Ruxandra Dana Alexandra ENACHE, Trainer și consultant în managementul organizațional

Te așteptăm la cursul Inspector Resurse Umane!

Curs Inspector Resurse Umane

 


În urma participării la acest curs, participanţii vor dobândi: 

  • Cunoştinţe care să asigure pregătirea fundamentală a inspectorului de resurse umane şi planificarea activităţilor specifice
  • Abilităţi de comunicare cu angajaţii
  • Competenţe în direcţia aplicării prevederilor legale referitoare la securitatea şi sănătatea în muncă şi în domeniul siuaţiilor de urgenţă
  • Cunoştinţe şi abilităţi pentru întocmirea documentelor de evidenţă a personalului
  • Abilităţi de gestionare a documentelor de evidenţă a personalului
  • Competenţe pentru organizarea recrutării personalului
  • Competenţe pentru întocmirea registrului general de evidenţă a salariaţilor
  • Competenţe pentru întocmirea statului de plată pentru personalul angajat
  • Competenţe pentru administrarea bazei de date de evidenţă a personalului

Perioada:

  • Curs 1: 9 – 11 noiembrie 2018, 16 – 18 noiembrie 2018
  • Curs 2: 11 – 13 ianuarie 2019, 18 – 20 ianuarie 2019

Durata: 40 ore / curs

Inscrieri: http://academia.alaturidevoi.ro/curs-inspector-resurse-umane/ 

O vacanță de vis pentru 37 de tineri din grup vulnerabil!

Ții minte sentimentele oferite de prima ta vacanță? Curiozitate amestecată cu emoție și frică de necunoscut? În luna iunie, WISE.travel a participat la licitație în cadrul evenimentului Balul de la Castel, organizat de Fundația Serviciilor Sociale Bethany, oferind 2 vacanțe de vis unor tineri bursieri din grup vulnerabil.

Am îndemnat atunci ca și ceilalți participanți să poată dona pentru vacanțele acestor tineri și, cu bunăvoința celor din sala și a contribuțiilor făcute, 37 de copii au fost sponsorizați pentru a merge în vacanță în România!

40589321_1861712807242317_151320957787570176_o

Pentru ei, va rămâne cu siguranță o vacanță de neuitat, pentru mulți fiind pentru prima dată când părăseau județul Iași, pentru a merge în necunoscut. O vacanță presărată cu momente comice, povestiri istorice, cu noi prietenii și experiențe unice ce îi vor pregăti pentru viață și îi vor motiva să își depășească limitele.

Din Brașov și Sighișoara până la vizitarea Castelului Bran și a celui mai uimitor drum din lume, Transfăgărășan, a fost o călătorie emoționantă care i-a adus inclusiv la Lacul Bâlea și Cheile Bicazului.

41421602_1871815129565418_8300905132887900160_o

41502762_1871824819564449_8185336840081899520_o

Sincer să fiu, îmi este dificil să explic în cuvinte bucuria pe care ați adus-o acestor tineri. Deoarece ei nu dispun de resurse pentru a experimenta astfel de vacanțe. Dar visele lor sunt chiar mai mari decât inimile lor. Cu o educație bună și serviciile sociale oferite de Fundația Bethany, viitorul poate fi luminos!

Susține astfel de activități în continuare, fără costuri suplimentare. Înregistrează-te aici https://wise.travel/fundatia-bethany

Curs ANC Manager Resurse Umane – Academia ADV

Tematica:

• Recrutarea și selecția personalului
• Formarea profesională
• Evaluarea performanței
• Managementul carierei
• Coaching și mentoring
• Dreptul muncii

De ce să participi la cursul Manager resurse umane?

În acest curs vom îmbina teoria cu practica;
• Vei experimenta lucrând efectiv în sală, cu colegii de echipă, sub îndrumarea trainerului;
• Te vom ajuta să adaptezi informațiile primite, la propria experiență și la cultura organizațională a companiei din care vii;
• Vei identifica valorile companiei în care lucrezi;
• Vei primi mai multă încredere în tine și te vei raporta cu succes la orice problemă legată de oameni;
• Vei fi de partea angajaților și a managerilor în același timp, fară a avea prejudecăți și vei fi obiectiv în totalitate;
• Vei primi o diplomă de absolvire, cursul fiind acreditat și vei putea profesa în meseria de Manager Resurse Umane

Da, ar mai fi câteva…dar le descoperim împreuna la curs!

Perioada de derulare:12 – 14 octombrie 2018, 19 – 21 octombrie 2018

Nivel de studii solicitat: studii superioare

Inscrie-te gratuit aici: http://academia.alaturidevoi.ro/curs-manager-resurse-umane/

Managerul de resurse umane este unul dintre specialiştii care se confruntă cu cele mai mari provocări în activitatea sa, pornind de la procesul de recrutare, evaluare şi selecţie de personal, salarizare şi stabilire strategii de motivare şi recompensare a angajaţilor, până la coordonarea departamentului de resurse umane, gestionarea situaţiilor dificile şi asigurarea unui mediu de muncă plăcut şi performant.

Competenţe dobândite:

  • Consilierea celorlalţi manageri în probleme de resurse umane;
  • Coordonarea desfăşurării activităţilor de resurse umane;
  • Coordonarea elaborării politicilor şi programelor de resurse umane;
  • Coordonarea personalului din departamentul de resurse umane;
  • Elaborarea strategiei de resurse umane;
  • Monitorizarea costurilor de personal;
  • Monitorizarea sistemului de relaţii de muncă al organizaţiei
  • Organizarea activităţii departamentului de resurse umane;
  • Reprezentarea departamentului de resurse umane.

Perioada de derulare:  12 – 14 octombrie 2018, 19 – 21 octombrie 2018

Număr de ore: 40 ore

Grup ţintă:

  • 20 specialiști angajați în departamentele de Resurse Umane din cadrul IMM-urilor din Regiunea Nord Est, cu activitate în sectoarele: turism și ecoturism, textile și pielărie, lemn și mobilă, industrii creative, procesarea alimentelor și băuturilor, sănătate și produse farmaceutice.

Tip de certificat obţinut:  certificat emis de Autoritatea Națională pentru Calificări (ANC)

Formatori:

Luminița Popa,  Director / Consultant Resurse Umane / Coach

Dan Berinde, Coach și fomator în coaching

Locatie: Hotel Majestic Iasi

Proiectul “Antreprenori competitivi – ocupare sustenabilă și incluzivă în sectorul economic din Regiunea Nord-Est” va fi implementat pe o perioadă de 12 luni (18.05.2018 – 17.05.2019), fiind cofinanțat din Fondul Social European prin Programul Operațional Capital Uman 2014-2020.

Workshop Metode de Organizare Teambuilding – ACADEMIA ADV

Tematica workshop-ului cuprinde următoarele puncte:

  • Importanţa şi eficienţa activităţilor de team-building
  • Regulile de bază pentru organizarea şi proiectarea activităţii de team-building
  • Profilul şi rolul animatorului
  • Metode indoor şi outdoor de animare şi coeziune a echipei
  • Gestionarea situaţiilor / persoanelor dificile
  • Evaluarea evenimentelor de team-building

Perioada de derulare:

  • Workshop 1: 5 octombrie 2018
  • Workshop 2: 29 martie 2019

Inscrie-te gratuit aici: http://academia.alaturidevoi.ro/workshop-metode-de-organizare-team-building/

Descriere workshop: 

În ultima perioadă, din ce în ce mai mulţi manageri ai companiilor de top din întreaga lume, confirmă faptul că succesul companiilor lor se datorează angajaţilor şi că investiţia în menţinerea şi consolidarea echipei este cea mai de preţ.

Team-building-ul este una dintre cele mai eficiente metode de motivare a echipei şi de asigurare a coeziunii grupului, însă reuşita sa depinde de respectarea unor reguli de bază în proiectarea evenimentului şi de alţi câţiva factori importanţi.

În cadrul acestui workshop, specialiştii HR vor afla care sunt factorii care asigură succesul unui eveniment de tip team – building, vor contura profilul animatorului, vor analiza tipologia echipelor şi îşi vor completa mapa cu un set nou de activităţi inedite, indoor şi outdoor, menite să asigure atingerea obiectivelor de consolidare a echipei.

Competenţe dobândite:

Specialiştii departamentelor HR vor avea prilejul de a dobândi competenţe noi în direcţia proiectării, organizării şi derulării de team-building-uri, în acord cu nevoile organizaţionale şi cu particularităţile angajaţilor.

Perioada de derulare:

  • Workshop 1: 5 octombrie 2018
  • Workshop 2: 29 martie 2019

Număr de ore: 8 ore

Grup tintă: 40 specialiști angajați în departamentele de Resurse Umane din cadrul IMM-urilor din Regiunea Nord Est, cu activitate în sectoarele: turism și ecoturism, textile și pielărie, lemn și mobilă, industrii creative, procesarea alimentelor și băuturilor, sănătate și produse farmaceutice (20 participanţi / workshop).

Tip de certificat obţinut: emis de Fundația “Alături de Voi” România

Formatori: Diana Vasiliu (Fundaţia Alături de Voi Romania)

Locaţie: Hotel Majestic Iasi

Proiectul “Antreprenori competitivi – ocupare sustenabilă și incluzivă în sectorul economic din Regiunea Nord-Est” va fi implementat pe o perioadă de 12 luni (18.05.2018 – 17.05.2019), fiind cofinanțat din Fondul Social European prin Programul Operațional Capital Uman 2014-2020.

Înscrie-te la cursul de Manager de Inovare

Într-un mediu de afaceri în continuă dezvoltare, în care trebuie să depui un efort din ce în ce mai mare pentru a ramâne în fața concurenței, inovarea joacă un rol important. Având în vedere acest lucru, în perioada 21 – 23 și 28 – 29 septembrie 2018, Academia ADV organizează un curs de Manager Inovare adresat managerilor și antreprenorilor care activează în companii din regiunea Nord – Est.

Detalii suplimentare: http://academia.alaturidevoi.ro/curs-manager-inovare

5 Motive pentru a participa la cursurile Academiei ADV:

1. Sunt GRATUITE. Toate costurile de formare sunt acoperite de către organizatori, inclusiv cazarea pentru cei care nu sunt din județul Iași.

2. Sunt PLANIFICATE IN WEEKEND. Pentru a nu trebui să te invoiești de la serviciu.

3. Sunt PRACTICE. Cursurile noastre au un pronunțat caracter practic și cu aplicabilitate imediată.

4. Sunt RENTABILE. Angajatorul nu trebuie să aloce un buget special pentru formare, iar angajații valorifică competențele dobândite pentru creșterea afacerii.

5. Oferă NETWORKING. Ai posibilitatea să cunoști alți anterprenori și manageri din Regiunea Nord Est și să dezvolți posibilități de colaborare.

Grup țintă: 25 antreprenori și manageri din cadrul IMM-urilor din Regiunea Nord Est, cu activitate în sectoarele: turism și ecoturism, textile și pielărie, lemn și mobilă, industrii creative, procesarea alimentelor și băuturilor, sănătate și produse farmaceutice.

Inovarea este procesul prin care ideile noi se transformă în valori materiale destinate vânzării, deci, pieţei. În acest context, rolul managerului de inovare este foarte important. Acesta răspunde de exercitarea funcţiilor manageriale de identificare idei/soluţii noi, analiză, sinteză şi previziune, organizare, antrenare, coordonare, control-evaluare, precum şi de identificarea schimbărilor produselor / tehnologiilor / serviciilor în funcţie de mediul exterior.

Competențe dobândite

Elaborarea strategiei de inovare a firmei;
Implementarea planului de realizare a strategiei de inovare al firmei;
Coordonarea dezvoltării profesionale a echipei;
Coordonarea culegerii de idei creative;
Crearea unui sistem de gestiune a datelor privind ideile de inovare;
Elaborarea metodelor de valorificare a capitalului intelectual al firmei;
Evaluarea procesului de inovare;
Asigurarea continuităţii procesului de inovare.

Număr de ore: 40 ore

Loc de desfăşurare: Hotel Majestic, Iași

Preț curs: GRATUIT

Tip de certificat obţinut: certificat emis de Autoritatea Națională pentru Calificări

Înscriete la cursul de Manager de Inovare http://academia.alaturidevoi.ro/curs-manager-inovare 

Curs ANC Manager de Întreprindere Socială

Competențe dobândite

  • Planificarea strategică și operațională a întreprinderii sociale;
  • Organizarea întreprinderii sociale;
  • Managementul incluziv al resurselor umane;
  • Coordonarea și monitorizarea activităților întreprinderii sociale;
  • Evaluarea și raportarea performanței economico-financiare, sociale și de mediu a întreprinderii sociale.

Perioada de derulare:

  • Prima parte a cursului: 12 – 14 octombrie 2018 (termen limită de înscriere: 5 Octombrie 2018)
  • A doua parte a cursului: 19 – 21 octombrie 2018

Inscrie-te gratuit aici: http://academia.alaturidevoi.ro/curs-manager-intreprindere-sociala/

Descriere curs:

Managerul de întreprindere socială este persoana care deține competențe de administrare a unei afaceri și care înțelege, în același timp, realitatea grupurilor defavorizate și reușește, astfel, să genereze și să implementeze strategii de dezvoltare pe termen lung.

Cursul se adresează persoanelor care sunt interesate să dezvolte afaceri sociale și sunt în căutarea de instrumente pentru implementarea unui management eficient.

Număr de ore: 40 ore

Grup țintă: 25 antreprenori și manageri din cadrul IMM-urilor din Regiunea Nord Est, cu activitate în sectoarele: turism și ecoturism, textile și pielărie, lemn și mobilă, industrii creative, procesarea alimentelor și băuturilor, sănătate și produse farmaceutice.

Preț curs: GRATUIT

Tip de certificat obţinut: certificat emis de Autoritatea Națională pentru Calificări

Formatori: Angela Achitei

Locatie: Hotel Majestic Iasi

Proiectul “Antreprenori competitivi – ocupare sustenabilă și incluzivă în sectorul economic din Regiunea Nord-Est” va fi implementat pe o perioadă de 12 luni (18.05.2018 – 17.05.2019), fiind cofinanțat din Fondul Social European prin Programul Operațional Capital Uman 2014-2020.

Workshop Managementul Comunicarii – ACADEMIA ADV

“Nu se poate să nu comunicăm” este una dintre cele cinci axiome ale comunicării propuse de cunoscutul psiholog, Paul Watzlawick, care se traduce prin faptul că, într-o interacţiune interumană, orice comportament are valoare comunicaţională, actul comunicării fiind inevitabil, iar non-comunicarea imposibilă.

Pornind de la această axiomă, în cadrul workshop-ului “Managementul comunicării” le propunem participanţilor, manageri în cadrul IMM-urilor din Regiunea Nord Est, să analizăm împreună actul comunicării din perspectivă organizaţională, urmărind fluxul şi efectele pe care le produce. De asemenea, ne dorim să creăm cadrul potrivit pentru a facilita un transfer de competenţe în direcţia îmbunătăţirii abilităţilor de comunicare ale angajaţilor, cu impact pozitiv la nivelul întregii organizaţii.

Inscrie-te la acest workshop gratuit aici: http://academia.alaturidevoi.ro/workshop-managementul-comunicarii/

Agenda workshop-ului va cuprinde subiecte precum:

  • Ce este comunicarea? Tipuri de comunicare;
  • Bariere în comunicare;
  • Comunicarea eficientă. Asertivitatea.
  • Ce şi cum comunicăm în cadrul organizaţiei şi în exteriorul organizaţiei;
  • Comunicarea scrisă;
  • Feedback-ul eficient.

Competente dobandite: 

La finalul workshop-ului, participanţii vor avea un set de cunoştinţe, competenţe şi abilităţi de comunicare organizaţională şi de gestionare a problemelor de comunicare ce pot apărea în interiorul sau în exteriorul organizaţiei.

Perioada de derulare: 5 octombrie 2018

Număr de ore: 8 ore

Grup tinta: 30 antreprenori și manageri din cadrul IMM-urilor din Regiunea Nord Est, cu activitate în sectoarele: turism și ecoturism, textile și pielărie, lemn și mobilă, industrii creative, procesarea alimentelor și băuturilor, sănătate și produse farmaceutice.

Tip de certificat obtinut: emis de S.C. Coaching Partners S.R.L.

Formatori:

Oana TUE, Manager resurse umane / Trainer / Coach

Dan Adrian BERINDE, Coach și fomator în coaching

Locatie: Hotel Majestic Iasi

Proiectul “Antreprenori competitivi – ocupare sustenabilă și incluzivă în sectorul economic din Regiunea Nord-Est” va fi implementat pe o perioadă de 12 luni (18.05.2018 – 17.05.2019), fiind cofinanțat din Fondul Social European prin Programul Operațional Capital Uman 2014-2020.

WISE.travel devine tour-operator!

Vesti bune pentru membrii WISE!

Începând cu luna iulie 2018, am reautorizat WISE.travel sub un nou statut: în loc de agenție de turism, acum suntem autorizați ca tour-operator. Trecem la urmatorul nivel în mod natural, având în vedere rezultatele obținute în ultimii doi ani de echipa noastră, atât în eforturile de a satisface nevoile turistilor noștri, cât și în activitatea noastră de reducere a sărăciei în comunitățile locale.

Majoritatea călătorilor preferă un operator de turism în loc de o agenție, datorită creșterii încrederii și siguranței oferite pentru achizițiile lor, precum și a calificării și experienței sporite a personalului.

În ultimii 16 ani, echipa noastră a fost premiată cu peste 45 de premii naționale și internaționale, printre care și prestigiosul “Antreprenor Social al Anului” în cadrul competiției mondiale organizate de Ernst & Young.

Pentru noi, este întotdeauna “Prima zi”, pentru că privim fiecare răsărit cu aceeași emoție și pasiune față de misiunea noastră – să participăm la îndeplinirea obiectivelor globale stabilite de Națiunile Unite pentru 2030, aducând sprijin comunităților locale și creând experiențe unice pentru călătorii noștri.

Această schimbare plasează WISE.travel în primele 10% din industrie, adăugând o serie de îmbunătățiri din punct de vedere legislativ:

Cu o nouă poliță de asigurare privind rambursarea cheltuielilor de repatriere și / sau sumele plătite în cazul puțin probabil al insolvenței sau falimentului, suma asigurată de WISE.travel a crescut de 5 ori.

Nu avem restricții în ceea ce privește vânzarea și personalizarea absolută a oricărui serviciu de călătorie prin orice furnizor și ne putem construi propriile pachete având contracte negociate direct cu hoteluri și modalități extinse de a satisface nevoile clienților noștri de afaceri.

Prin rezervarea unei camere de hotel sau prin cumpărarea unui bilet de muzeu sau a oricărui alt lucru din WISE, sprijiniți, de asemenea, organizațiile locale non-profit, în a fi sustenabile din punct de vedere economic.

Dacă doriți să ajutati mai mult, vizitați întreprinderile sociale sugerate în jurul hotelului dvs. Oricum, vacanța va fi un act de bunătate față de comunitate! ❤❤❤

Deci, atâta timp cât calatoriti, dați o mână celor care căzuti și alegeți următoarea destinație prin WISE.

Multumim, în numele
CEO-ul nostru, Angela
a programatorilor noștri uimitori
a agenților noștri de turism
a serverelor dedicate
a call center-ului nostru renumit la nivel mondial
a asistenții noștri sociali și a psihologilor
si mai ales, a beneficiariilor noștri.

Fundatia Alaturi de Voi lanseaza proiectul Antreprenori Competitivi

Posted By : UtilDeco - Unitate Protejata/ 288 0

În data de 5 iulie, ora 11.00, la Sala Galbenă a Instituției Prefectului Iași, Fundația ”Alături de Voi” România va lansa proiectul ”Antreprenori competitivi – ocupare sustenabilă și incluzivă în sectorul economic din Regiunea Nord-Est!”. Acesta se va derula pe o perioadă de 12 luni, fiind cofinanțat din Fondul Social European, prin Programul Operațional Capital Uman 2014-2020, cu suma de 2.658.819,07 RON.

Proiectul vizează dezvoltarea competențelor profesionale a 505 manageri, antreprenori și persoane din departamentele de resurse umane pentru ocupare sustenabilă și incluzivă în sectoarele economice cu potențial competitiv – turism și ecoturism, textile și pielărie, lemn și mobilă, industrii creative, procesarea alimentelor și băuturilor, sănătate și produse farmaceutice.

Pentru manageri, antreprenori și personal din departamentele de resurse umane din Regiunea Nord Est, ADV România va oferi un pachet de cursuri autorizate ANC, cursuri informale, inclusiv seminarii și workshop-uri, astfel: Competențe antreprenoriale, Manager proiect, Manager produs, Manager inovare, Manager de întreprindere socială, Manager resurse umane, Inspector resurse umane, cursuri miniMBA, manager proiect – PMP (project management professional – abordarea PMI), Excel Intensiv, seminarii și workshop-uri pe teme legate de Managementul conflictelor, Managementul comunicării, Motivarea angajaților, Metode de organizare evenimente de teambuilding, indoor și outdoor, Metode inovatoare de organizare a muncii, inclusiv în vederea inserției profesionale a persoanelor defavorizate, precum și pe tema egalității de șanse și dezvoltare durabilă.

”Plecând de la experiența noastră ca întreprindere socială în relaționarea cu mediul business, am constatat că există o nevoie foarte mare de formare în domenii adiacente pentru a răspunde provocărilor unei piețe din ce în ce mai competitive. Pe de o parte, avem un bazin de forță de muncă inactiv din categoria persoanelor dezavantajate, iar pe de altă parte, angajatori care au nevoie urgent de forță de muncă. De aceea, prin proiect am prevăzut derularea a 15 cursuri în 10 domenii și 7 workshop-uri / seminarii în alte 6 domenii pentru un număr de minim 55 de IMM-uri din Regiunea Nord Est. Suplimentar, vom sprijini companiile să creeze locuri de muncă pentru persoane din categorii dezavantajate social și vom asigura coaching pentru o cât mai bună integrare la locul de muncă și sustenabilitate durabilă”, a declarat Angela Achiței, Președinte ADV România.

Informații suplimentare pot fi obținute de la Anca Prisacaru – Expert formare profesională , Telefon 0757.110.233 mail cursuri[@]alaturidevoi.ro web http://academia.alaturidevoi.ro/