Seminar Egalitatea de Sanse si Dezvoltare Durabila

Egalitatea de şanse şi dezvoltarea durabilă sunt două dintre principiile de bază ale unui management săntos, ghidat după valori democratice şi europene.

Derularea de activităţi economice fără impact negativ asupra mediului, respectarea drepturilor fundamentale ale angajaţilor, a diversităţii culturale şi a egalităţii de şanse, prin combaterea discriminării de orice fel, asigurarea prosperităţii economice şi a unor standarde ridicate de viaţă, prin promovarea cunoaşterii, inovării, competitivităţii şi prin creşterea numărului locurilor de muncă bine plătite sunt doar câteva dintre obiectivele care asigură un management sustenabil şi cu impact pozitiv la nivel global.

În cadrul seminarului, le propunem participanţilor, antreprenori şi manageri din Regiunea Nord Est, o abordare cuprinzătoare a celor două principii, pornind de la analiza actelor normative care definesc şi reglementează implementarea acestora, până la transpunerea acestora în activitatea economică şi socială. De asemenea, seminarul va conţine studii de caz şi soluţii practice la problemele pe care le pot întâmpina antreprenorii sau managerii în activitatea lor.

Perioada de derulare: 22 februarie 2019

Număr de ore: 8 ore

Grup tintă: 20 antreprenori și manageri din cadrul IMM-urilor din Regiunea Nord Est, cu activitate în sectoarele: turism și ecoturism, textile și pielărie, lemn și mobilă, industrii creative, procesarea alimentelor și băuturilor, sănătate și produse farmaceutice.

Tip de certificat obţinut: emis de Fundația “Alături de Voi” România

Formatori: Diana Vasiliu (Fundaţia Alături de Voi Romania)

Locaţie: Centrul de conferinte Congress Hall, Palas Mall Iasi

Seminarul este susţinut de experţi din cadrul ADV România, organizaţie care activează de 9 ani ca întreprindere socială de inserţie, susţinând integrarea socială şi profesională a persoanelor din grup vulnerabil şi de 16 ani, ca organizaţie non-guvernamentală, promovând principiul non-discriminării prin toate canalele şi programele sale.

De asemenea, de-a lungul timpului, prin activitățile sale, ADV România a încurajat un comportament responsabil fața de mediu şi a derulat activităţi prietenoase cu mediul, ce au adus plus valoare în comunitate, contribuind astfel la dezvoltarea durabilă. În prezent, organizaţia are certificare ISO pe managementul deşeurilor.

Înscrie-te la Workshop-ul gratuit: Motivarea Angajaților

Persoane de contact: Irina Isacila – Expert recrutare grup tinta (pentru cursurile dedicate managerilor / antreprenorilor – Telefon 0757.110.238 sau Madalina Sauciuc – Expert recrutare grup tinta (pentru cursurile dedicate specialiștilor din departamentele HR) – Telefon 0757.110.236

Descriere workshop: 

Găsirea celei mai bune strategii de motivare a angajaţilor este una dintre cele mai mari preocupări ale specialiştilor HR, demonstrat fiind faptul că un angajat motivat este un angajat care îşi gestionează eficient activitatea profesională, este centrat pe soluţii, are iniţiativă pentru dezvoltarea organizaţională şi dovedeşte comportamente proactive. Cu toate acestea, de foarte multe ori, în multe companii, strategiile adoptate în acest sens, unele dintre ele foarte ingenioase, nu se dovedesc a fi eficiente.

Pentru a veni în întâmpinarea specialiştilor HR pentru creşterea nivelului motivaţional al angajaţilor, în cadrul acestui workshop, vom aborda teme precum:

  • Motivarea angajaţilor. Delimitare conceptuală.
  • Recompensare şi remunerare.
  • Factori care influenţează în mod pozitiv şi negativ nivelul motivaţional al angajaţilor.
  • Realizarea unei strategii eficiente de motivare a angajaţilor.
  • Tendinţe şi modele de succes.

Competenţe dobândite:

În urma participării la această activitate, specialiştii HR vor avea prilejul de afla de la experţi cu o vastă experienţă în domeniul resurselor umane, ce-i motivează cu adevărat pe angajaţi, cât de mult motivează salariul şi strategiile de recompensare prin bonusuri, care sunt factorii care conduc la motivarea sau demotivarea angajaţilor şi cum să realizeze o strategie de motivare, adaptată particularităţilor angajaţilor.

Perioada de derulare: 22 februarie 2019

Număr de ore: 8 ore

Loc de desfăşurare: municipiul Iaşi (informațiile referitoare la sală sunt în curs de actualizare).

Grup tintă: 30 specialiști angajați departamentele de Resurse Umane din cadrul IMM-urilor din Regiunea Nord Est, cu activitate în sectoarele: turism și ecoturism, textile și pielărie, lemn și mobilă, industrii creative, procesarea alimentelor și băuturilor, sănătate și produse farmaceutice.

Tip de certificat obţinut: emis de furnizorul de formare profesională

Formatori: Ane Mary Ormenisan

Formator/lector/trainer în domeniul resurselor umane de peste 14 ani, Ane – Mary are o experienţă managerială impresionantă, dobândită în calitate de director de resurse umane în board-ul unor companii multinaţionale (Casa de editură H.B.V. Romania şi Selgros Cash&Carry Romania).

Centrată pe formarea profesională, Ane Mary a dobândit certificări multiple în domeniul resurselor umane şi al dezvoltării personale, precum: Executive coach certificat de Academy of Executive Coaching – AOEC, Formator acreditat de Autoritatea Naţională pentru Calificări (ANC), Trainer certificat internaţional în Process Communication Model® de către Taibi Kahler Associates, Consilier pentru dezvoltare personală acreditat de Autoritatea Naţională pentru Calificări (ANC). Ea este membră fondatoare a Asociaţiei Consilierilor pentru Dezvoltare Personală şi Profesională din România (iunie 2014-iunie 2016).

„Iubesc în mod autentic oamenii, mă exprim dezinvolt, aduc pasiune în „ecuaţiile” mele de viaţă – pentru a le îmblânzi secvenţial – şi mai ales rămân egală cu mine însămi, întâmpinându-vă în spaţiul sacru al inimii spre a vă însoţi apoi în „călătorii” speciale…!”

Academia ADV lansează programul de Coaching

SERVICII DE CONSILIERE, MENTORING ȘI CONSULTANȚĂ PERSONALIZATĂ

Dacă ai încredere în învățarea continuă, dacă dorești performanțe mai înalte pentru tine, echipa și compania ta și ai participat la cursurile Academiei ADV, aplică pentru programul de coaching!

Acest program se adresează organizațiilor ce vor să crească performanțele și calitatea echipelor, precum și managerilor și antreprenorilor interesați de îmbunătățirea substanțială a rezultatelor echipelor pe care le conduc.

Nu vom avea lecții de predat. Vom lucra împreună cu tine sau echipa ta, astfel încât va obține îmbunătățiri ale comportamentelor, nivelului de implicare, flexibilității și creativității.

Obiectivele le vei stabili tu, iar performanța va fi a ta și a echipei tale. Noi vom fi acolo spre a te sprijini. Coaching-ul de echipă, oferit de către Academia ADV, va face să duci performanța acolo unde îți dorești.

• Dacă dorești să beneficiezi, tu sau echipa ta, de servicii de consiliere, mentoring și consultanță personalizată, în mod gratuit, din partea unui expert în coaching, completează formularul de înscriere disponibil aici.

Coachingul devine din ce în ce mai cunoscut și practicat, având rezultate excelente în toate domeniile: de la business la viața privată, de la parenting la leadership, de la setarea obiectivelor până la debarasarea de obiceiuri neproductive sau găsirea scopului în viață.

• Se pot înscrie doar managerii și antreprenorii din firmele și companiile active în județele din Regiunea Nord-Est cu activitate în unul din cele 6 domenii de activitate – verifică codurile CAEN aici

Termenul de înscriere este 15 decembrie 2018.

Între 15 decembrie 2018 și 15 ianuarie 2019 va avea loc etapa de selecție a celor 5 persoane care vor beneficia de sesiuni de management coaching și a celor 3 echipe din 3 companii/organizații care vor beneficia de sesiuni de facilitare a performanețlor organizaționale.

Selecția se va realiza în baza unui chestionar de evaluare a nevoilor individuale și organizaționale și a unui interviu on-line programat cu unul din experții noștri în coaching.

42 milioane de euro/lună câștigate în defavoarea persoanelor cu dizabilități!

Federația FONSS și Rețelele Dizabnet și RISE, solicită de urgență Guvernului revenirea asupra OUG 60/2017 și crearea de servicii sociale și de ocupare pentru persoanele cu dizabilități, în special a celor din categoria greu ocupabile.

Atragem atenția Guvernului, la un an de zile de la aprobarea Ordonanței 60/2017, că impactul a fost exclusiv împovărarea angajatorilor din România cu peste 50 de salariați, prin dublarea taxei pe dizabilitate și alimentarea bugetul de stat într-un an de zile, cu uriașa sumă de peste 400 milioane Euro.

La momentul emiterii OUG 60/2017, Ministerul Muncii și Justiției Sociale menționa efectul benefic al actului normativ, asupra angajării pe piața muncii a persoanelor cu dizabilități, dar din datele oficiale se dovedește că într-un an au fost angajate doar 360 de persoane cu dizabilități, în timp ce aproximativ 2000 persoane care au fost angajate anterior în atelierele protejate, au intrat în șomaj sau au devenit persoane asistate social.  

Deși un întreg sector al specialiștilor în încadrarea persoanelor cu dizabilități – cei din unitățile protejate și furnizorii de servicii sociale, au protestat pentru modul abuziv în care, în luna august 2017, guvernul a decis fără nici un studiu de impact sau consultare cu persoanele cu dizabilități, aprobarea OUG 60/2017, vocea experților din ONG-uri nu a fost ascultată. Încasarea a cât mai mulți bani la bugetul de stat din neangajarea persoanelor cu dizabilități a fost mai importantă.

Așadar, ANOFM confirmă că doar 360 de persoane cu dizabilități au fost angajate într-un an de zile, iar Casa Națională de Pensii că un număr de 8.114 persoane s-au pensionat pe caz de boală, probabil alegând această formă de asistență în locul șomajului, după ce au dispărut măsurile de suport pentru continuarea activității lor, în unități protejate.

”Nu poți elimina peste noapte unitățile protejate, până nu ai un număr semnificativ de mare de servicii de suport pe piața liberă. Cum noi nu avem încă aceste servicii de suport, nu există nicio șansă de a facilita tranziția persoanelor cu dizabilități greu angajabile pe piața liberă a muncii. Aceste persoane, în cele mai multe cazuri, pe lângă dizabilitate, nu au nici 8 clase finalizate, nu au lucrat niciodată, nu au o calificare, au probleme de adaptare sau emoționale, pentru care e nevoie de un pachet de servicii integrate – sociale, educaționale, de ocupare, așa cum dețin unitățile protejate create în special de persoanele cu dizabilități sau furnizorii de servicii sociale. Doar atunci când aceste servicii vor fi incluse în măsurile generalizate de suport la nivel național, și vor fi în număr suficient, accesibile și disponibile cât mai aproape de domiciliul persoanelor cu dizabilități, vom putea vorbi de reducerea numărului de ateliere protejate”, a declarat Diana Chiriacescu, Director Executiv FONSS.

Conform datelor oficiale de la ANPD, la data de 30 iunie 2018, numărul persoanelor cu dizabilități era de 805.653 (reprezentând 3,63% din populația României), din care 414.086 persoane adulte cu vârsta de 18-64 ani, care, teoretic, ar putea să se angajeze în funcție de capacitatea de muncă.

În iunie 2017, aproape de momentul adoptării OUG 60/2017, erau angajate un număr de 33.882 persoane cu dizabilități. După aprobarea actului normativ,  situația persoanelor cu dizabilități angajate pe piața muncii din România a dispărut din buletinul statistic trimestrial publicat de Autoritatea Națională a Persoanelor cu Dizabilități (ANPD).

”În UE, circa 50% din persoanele cu dizabilități au un loc de muncă, mai precis 48,5% conform datelor furnizate de Eurostat. OECD estimează că în ţările nordice rata de ocupare ajunge la 52-54% (Suedia, Finlanda, Elveţia), 50% în Luxemburg şi 40-45% în Norvegia, Marea Britanie şi Olanda. În România, doar 8,2% din persoanele cu dizabilităţi cu vârsta între 18-64 ani au un loc de muncă. În aceste condiții, a adopta măsuri legislative care restrâng dreptul la muncă al persoanelor cu dizabilități este împotriva tuturor angajamentelor luate de România ca stat membru al UE și stat care a ratificat de 8 ani Convenția ONU privind drepturile persoanelor cu dizabilități”, a declarat Andreia Moraru, Președinte Dizabnet.

 

Au încălcat Codul Muncii și tot nu au reușit să angajeze!

Prin OUG 60/2017, autoritățile publice au fost obligate să deruleze concursuri de angajare exclusiv a persoanelor cu dizabilități. Dar un răspuns oficial al Ministerul Muncii și Justiției Sociale ne informează că aceste concursuri nu au fost organizate niciodată, nici la nivel de minister și nici de instituții subordonate.

În aparatul propriu, ministerul are doar 3 persoane cu dizabilități, adică 0,084% din total angajați, iar instituțiile subordonate din țară, doar 50 de persoane în total. Practic o măsură de stimulare a angajării persoanelor cu dizabilități după închiderea unităților protejate, NU A PUTUT FI APLICATĂ nici măcar de inițiatorul actului legislativ.

”Conform prevederilor OUG 60/2017 și a datelor publicate pe site-ul ANPD, în mai puțin de o lună, ar trebui să se reautorizeze după noile condiții toate unitățile protejate care mai au valabilă autorizația de funcționare. Până la această dată a fost reautorizată o singură unitate protejată, deținută de o instituție publică. O parte din aceste unități protejate sunt de fapt întreprinderi sociale de inserție, unele dintre ele înființate prin fonduri europene. Practic, statul va închide oficial nu numai 702 entități juridice, ci un întreg sector în care s-a investit prin fonduri europene. În loc să stimulăm crearea de măsuri de inserție și de acompaniere a persoanelor cu dizabilități pe piața muncii, preferăm să importăm forță de muncă.  În loc să stimulăm crearea de măsuri de inserție și de acompaniere a persoanelor cu dizabilități pe piața muncii, preferăm să le dam doar indemnizații pasive care  izolează persoanele cu dizabilități de restul societății și le stigmatizează. ”, a declarat Raluca Ouriaghli, Președinte RISE.

Pentru că sunt interesate ca persoanele cu dizabilități să aibă o viață activă și demnă, FONSS, Dizabnet și RISE oferă ca soluție de corectare a OUG 60/2017: crearea unei piețe rezervate unităților protejate autorizate (angajatori competenți de persoane cu dizabilități) și reacordarea posibilității angajatorilor care nu au putut angaja 4% din salariați din rândul celor cu dizabilități, să utilizeze 50% din taxă pe dizabilitate pentru achiziții de servicii și produse realizate de către persoanele cu dizabilități.

Altfel, unitățile protejate încă funcționale nu au nicio șansă să fie competitive pe piața economică. Costul lor de producție este în general mai mare, datorită capacității de muncă reduse a unor persoane cu dizabilități (mai ales cele greu angajabile) și a serviciilor adiționale de suport, toate acestea reflectându-se în prețul final de vânzare.

Așteptăm cu interes ca autoritățile române să aleagă soluția sprijinirii angajării persoanelor cu dizabilități, mai ales că există o criză puternică de resursă umană și ne exprimăm disponibilitatea de a le asista în acest proces extrem de necesar pentru redarea demnității unor oameni.

Pentru informații suplimentare, poate fi contactată dna Mihaela Munteanu, Director Comunicare și Advocacy FONSS, tel. 0740 513 864, email comunicare@fonss.ro

Am încheiat o nouă serie de cursuri gratuite din cadrul Academiei ADV!

Weekend-ul trecut am încheiat o nouă serie de cursuri gratuite din cadrul Academiei ADV: Cursul Manager proiect PMP și Cursul ANC Inspector Resurse Umane!

Detalii & înscrieri: http://academia.alaturidevoi.ro

 


Concept cofinanțat din Fondul Social European prin Programul Operațional Capital Uman 2014-2020.

Te așteptăm la cursul Manager de Proiect PMP!

Posted By : UtilDeco - Unitate Protejata/ 109 0

Costurile de formare sunt acoperite de catre organizator. Acest program de formare ca mananger de proiect:

  • vă va oferi o imagine practică asupra conceptului de management de proiect la nivel naţional și internațional;
  • vă va oferi ocazia să vă dezvoltați aptitudinile analitice și decizionale, în vederea conducerii eficiente a proiectelor;
  • vă va ajuta să vă îmbunătățiți modalitățile practice de lucru în echipă.

Cursul este unul practic prin excelență, participanții având posibilitatea de a aplica imediat noțiunile teoretice în exerciții și aplicații practice, în scopul asimilării informațiilor obținute și identificării celor mai bune soluții pentru rezolvarea problemelor cu care se vor confrunta în acest domeniu de activitate.

Certificarea PMP (Project Management Professional) validează expertiza şi competenţele managerilor de proiect din întreaga lume, garantând gestionarea cu succes a proiectelor de orice tip, derulate în cadrul companiilor, şi accesul la elita managerilor de proiect.

Competenţe dobândite: 

Prin participarea la acest curs, managerii şi antreprenorii, vor avea posibilitatea să se specializeze în management profesional de proiect în context PMI, dobândind cunoştintele şi competenţele necesare în acest sens. De asemenea, după finalizarea cursului, participanţii vor avea cunoştinţele necesare pentru a susţine examenul PMI.

Perioada de derulare:  9 – 11 noiembrie 2018, 16 – 17 noiembrie 2018

Număr de ore: 45 ore

Loc de desfăşurare: Hotel Majestic, Iasi, Romania

Tip de certificat obţinut: emis de S.C. Pro Management S.R.L.

Formatori: Ruxandra Dana Alexandra ENACHE, Trainer și consultant în managementul organizațional

Te așteptăm la cursul Inspector Resurse Umane!

Curs Inspector Resurse Umane

 


În urma participării la acest curs, participanţii vor dobândi: 

  • Cunoştinţe care să asigure pregătirea fundamentală a inspectorului de resurse umane şi planificarea activităţilor specifice
  • Abilităţi de comunicare cu angajaţii
  • Competenţe în direcţia aplicării prevederilor legale referitoare la securitatea şi sănătatea în muncă şi în domeniul siuaţiilor de urgenţă
  • Cunoştinţe şi abilităţi pentru întocmirea documentelor de evidenţă a personalului
  • Abilităţi de gestionare a documentelor de evidenţă a personalului
  • Competenţe pentru organizarea recrutării personalului
  • Competenţe pentru întocmirea registrului general de evidenţă a salariaţilor
  • Competenţe pentru întocmirea statului de plată pentru personalul angajat
  • Competenţe pentru administrarea bazei de date de evidenţă a personalului

Perioada:

  • Curs 1: 9 – 11 noiembrie 2018, 16 – 18 noiembrie 2018
  • Curs 2: 11 – 13 ianuarie 2019, 18 – 20 ianuarie 2019

Durata: 40 ore / curs

Inscrieri: http://academia.alaturidevoi.ro/curs-inspector-resurse-umane/ 

O vacanță de vis pentru 37 de tineri din grup vulnerabil!

Posted By : UtilDeco - Unitate Protejata/ 115 0

Ții minte sentimentele oferite de prima ta vacanță? Curiozitate amestecată cu emoție și frică de necunoscut? În luna iunie, WISE.travel a participat la licitație în cadrul evenimentului Balul de la Castel, organizat de Fundația Serviciilor Sociale Bethany, oferind 2 vacanțe de vis unor tineri bursieri din grup vulnerabil.

Am îndemnat atunci ca și ceilalți participanți să poată dona pentru vacanțele acestor tineri și, cu bunăvoința celor din sala și a contribuțiilor făcute, 37 de copii au fost sponsorizați pentru a merge în vacanță în România!

40589321_1861712807242317_151320957787570176_o

Pentru ei, va rămâne cu siguranță o vacanță de neuitat, pentru mulți fiind pentru prima dată când părăseau județul Iași, pentru a merge în necunoscut. O vacanță presărată cu momente comice, povestiri istorice, cu noi prietenii și experiențe unice ce îi vor pregăti pentru viață și îi vor motiva să își depășească limitele.

Din Brașov și Sighișoara până la vizitarea Castelului Bran și a celui mai uimitor drum din lume, Transfăgărășan, a fost o călătorie emoționantă care i-a adus inclusiv la Lacul Bâlea și Cheile Bicazului.

41421602_1871815129565418_8300905132887900160_o

41502762_1871824819564449_8185336840081899520_o

Sincer să fiu, îmi este dificil să explic în cuvinte bucuria pe care ați adus-o acestor tineri. Deoarece ei nu dispun de resurse pentru a experimenta astfel de vacanțe. Dar visele lor sunt chiar mai mari decât inimile lor. Cu o educație bună și serviciile sociale oferite de Fundația Bethany, viitorul poate fi luminos!

Susține astfel de activități în continuare, fără costuri suplimentare. Înregistrează-te aici https://wise.travel/fundatia-bethany

Curs ANC Manager Resurse Umane – Academia ADV

Tematica:

• Recrutarea și selecția personalului
• Formarea profesională
• Evaluarea performanței
• Managementul carierei
• Coaching și mentoring
• Dreptul muncii

De ce să participi la cursul Manager resurse umane?

În acest curs vom îmbina teoria cu practica;
• Vei experimenta lucrând efectiv în sală, cu colegii de echipă, sub îndrumarea trainerului;
• Te vom ajuta să adaptezi informațiile primite, la propria experiență și la cultura organizațională a companiei din care vii;
• Vei identifica valorile companiei în care lucrezi;
• Vei primi mai multă încredere în tine și te vei raporta cu succes la orice problemă legată de oameni;
• Vei fi de partea angajaților și a managerilor în același timp, fară a avea prejudecăți și vei fi obiectiv în totalitate;
• Vei primi o diplomă de absolvire, cursul fiind acreditat și vei putea profesa în meseria de Manager Resurse Umane

Da, ar mai fi câteva…dar le descoperim împreuna la curs!

Perioada de derulare:12 – 14 octombrie 2018, 19 – 21 octombrie 2018

Nivel de studii solicitat: studii superioare

Inscrie-te gratuit aici: http://academia.alaturidevoi.ro/curs-manager-resurse-umane/

Managerul de resurse umane este unul dintre specialiştii care se confruntă cu cele mai mari provocări în activitatea sa, pornind de la procesul de recrutare, evaluare şi selecţie de personal, salarizare şi stabilire strategii de motivare şi recompensare a angajaţilor, până la coordonarea departamentului de resurse umane, gestionarea situaţiilor dificile şi asigurarea unui mediu de muncă plăcut şi performant.

Competenţe dobândite:

  • Consilierea celorlalţi manageri în probleme de resurse umane;
  • Coordonarea desfăşurării activităţilor de resurse umane;
  • Coordonarea elaborării politicilor şi programelor de resurse umane;
  • Coordonarea personalului din departamentul de resurse umane;
  • Elaborarea strategiei de resurse umane;
  • Monitorizarea costurilor de personal;
  • Monitorizarea sistemului de relaţii de muncă al organizaţiei
  • Organizarea activităţii departamentului de resurse umane;
  • Reprezentarea departamentului de resurse umane.

Perioada de derulare:  12 – 14 octombrie 2018, 19 – 21 octombrie 2018

Număr de ore: 40 ore

Grup ţintă:

  • 20 specialiști angajați în departamentele de Resurse Umane din cadrul IMM-urilor din Regiunea Nord Est, cu activitate în sectoarele: turism și ecoturism, textile și pielărie, lemn și mobilă, industrii creative, procesarea alimentelor și băuturilor, sănătate și produse farmaceutice.

Tip de certificat obţinut:  certificat emis de Autoritatea Națională pentru Calificări (ANC)

Formatori:

Luminița Popa,  Director / Consultant Resurse Umane / Coach

Dan Berinde, Coach și fomator în coaching

Locatie: Hotel Majestic Iasi

Proiectul “Antreprenori competitivi – ocupare sustenabilă și incluzivă în sectorul economic din Regiunea Nord-Est” va fi implementat pe o perioadă de 12 luni (18.05.2018 – 17.05.2019), fiind cofinanțat din Fondul Social European prin Programul Operațional Capital Uman 2014-2020.

Workshop Metode de Organizare Teambuilding – ACADEMIA ADV

Tematica workshop-ului cuprinde următoarele puncte:

  • Importanţa şi eficienţa activităţilor de team-building
  • Regulile de bază pentru organizarea şi proiectarea activităţii de team-building
  • Profilul şi rolul animatorului
  • Metode indoor şi outdoor de animare şi coeziune a echipei
  • Gestionarea situaţiilor / persoanelor dificile
  • Evaluarea evenimentelor de team-building

Perioada de derulare:

  • Workshop 1: 5 octombrie 2018
  • Workshop 2: 29 martie 2019

Inscrie-te gratuit aici: http://academia.alaturidevoi.ro/workshop-metode-de-organizare-team-building/

Descriere workshop: 

În ultima perioadă, din ce în ce mai mulţi manageri ai companiilor de top din întreaga lume, confirmă faptul că succesul companiilor lor se datorează angajaţilor şi că investiţia în menţinerea şi consolidarea echipei este cea mai de preţ.

Team-building-ul este una dintre cele mai eficiente metode de motivare a echipei şi de asigurare a coeziunii grupului, însă reuşita sa depinde de respectarea unor reguli de bază în proiectarea evenimentului şi de alţi câţiva factori importanţi.

În cadrul acestui workshop, specialiştii HR vor afla care sunt factorii care asigură succesul unui eveniment de tip team – building, vor contura profilul animatorului, vor analiza tipologia echipelor şi îşi vor completa mapa cu un set nou de activităţi inedite, indoor şi outdoor, menite să asigure atingerea obiectivelor de consolidare a echipei.

Competenţe dobândite:

Specialiştii departamentelor HR vor avea prilejul de a dobândi competenţe noi în direcţia proiectării, organizării şi derulării de team-building-uri, în acord cu nevoile organizaţionale şi cu particularităţile angajaţilor.

Perioada de derulare:

  • Workshop 1: 5 octombrie 2018
  • Workshop 2: 29 martie 2019

Număr de ore: 8 ore

Grup tintă: 40 specialiști angajați în departamentele de Resurse Umane din cadrul IMM-urilor din Regiunea Nord Est, cu activitate în sectoarele: turism și ecoturism, textile și pielărie, lemn și mobilă, industrii creative, procesarea alimentelor și băuturilor, sănătate și produse farmaceutice (20 participanţi / workshop).

Tip de certificat obţinut: emis de Fundația “Alături de Voi” România

Formatori: Diana Vasiliu (Fundaţia Alături de Voi Romania)

Locaţie: Hotel Majestic Iasi

Proiectul “Antreprenori competitivi – ocupare sustenabilă și incluzivă în sectorul economic din Regiunea Nord-Est” va fi implementat pe o perioadă de 12 luni (18.05.2018 – 17.05.2019), fiind cofinanțat din Fondul Social European prin Programul Operațional Capital Uman 2014-2020.